tweede week

7 november 2012 - Durban, Zuid-Afrika

Hoi hoi!!

Hier volgt onze update van de tweede week.

Het gaat nog steeds supergoed hier! Je merkt dat het babyseizoen echt begonnen is want er komen tientallen dieren elke week binnen. Zoals vandaag een baby baviaan van nog maar 3 dagen! En een paar dagen geleden kregen we een telefoontje over een gennet die bijna uitgehongerd was, snel volgde er een rescue zoals ze dat hier noemen. Jammer genoeg was de gennet te erg gewond van binnen en overleed de volgende ochtend. Gister kwam er ook een vrouw langs met 3 baby dassies van 1 dag oud in haar prullebak uit het toilet? Ze waren zomaar via het raam naar binnen geklauterd die deugnieten!! Sue, onze bazin, moet nu al 9 dassies voederen met de fles en de populatie baby aapjes wordt ook steeds groter, hopelijk hebben ze snel hulp nodig van ons :) Ook kwamen vandaag 2 baby Sparrow Hawks binnen, helemaal bedekt met witte pluizige veertjes, nog zo jong!

Vandaag gingen Elle en ik (Nina) naar het winkelcentrum, aangezien er alleen normale winkels in de winkelcentra aanwezig zijn, (en ze zijn MEGA groot) om langs alle winkels en restaurants te gaan om blikken achter te laten op de toonbank voor donaties. We moesten ook de nieuwe hervullen en wat waren er al veel tot de nok gevuld!! Morgen gaan we het tellen en hopen op een redelijk bedrag! We werden gebracht naar het winkelcentrum achterin een pick up truck, gewoon zonder gordel, kan allemaal hier!

Wat ik zelf heel leuk vind om te doen rondom het park is het verschonen van de vogelhokken, en dan vooral de duiven, guttegut en ze willen allemaal knuffelen. Ze zijn nog te jong om te vliegen dus je kan ze even uit de kooi halen en dan komen ze met hun snaveltjes tussen je vingers friemelen!

We hebben 2 verjaardagen deze week dus Emma had een taart gebakken en we hadden de kamer versierd dus dat was heel gezellig. Dit weekend gaan we ook uit met zijn allen dus dat wordt heel gezellig! (We zijn trouwens helemaal vergeten dat de dag waarop we aankwamen we in de avond een halloween party hadden! hahah was heel leuk alleen waren we een beetje moe)

Kusjes en knuffeeeeeeellsss van Nina en Brunooooo xxxxxxxxxxxx

1. Jip:
    8 november 2012
    IK MIS JULLIE ZO ERG! Maar ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben! X
  2. Papa:
    11 november 2012
    Fijn, al die kleine beestjes en zo, maar je moet echt de dodo gaan opzoeken! Dat zal je goed doen. P.